Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Moje zdołowanie...........

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, ok już wam mówię a raczej piszę o co mi chodzi........... Okazało się że moja mama mi przeczytała wiadomości na GG, w telefonie i takie różne gdzie kolega pisał mi takie zboczone rzeczy, że się można ze wstydu spalić ...........
Po drugie jak do mnie Wika zadzwoniła i mi zaczęła gadać że ja jestem na gg dostępna, to myślałam że zawału dostanę! To pewnie mi mama na koncie GG siedziała podczas mojego niebytu!
Teraz jak będę jej zdaniem "nie grzeczna" to powie tacie o czym z nimi pisałam!
Ja się mega boję! ;(
pomóżcie, bo ja mam kurde dość
nie dość że muszę siedzieć na kompie chyba z minutę jak ona jest bo na dłużej nie mogę sobie niestety pozwolić, to jeszcze mi takie numery odstawia i jeszcze mi tu mówi że to dla mojego bezpieczeństwa!
a w szkole to się muszę chyba rozmówić z tym kolegą ........
Nie mam siły......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. MAMA CI TAKIE COS ODPIERDALA? O.O TAKI "SZANTAZ" ?! JEZUU -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przerąbane koleżanko... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz, że żartował, przejrzyj rozmowę Twojej mamy na gg, przygotuj odpowiedzi.
    Życzę Ci szczęścia.
    DarkLady

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna nat. P.S. Uwielbiam twoje posty!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)