Menu

niedziela, 6 kwietnia 2014

moje przemyslenia, koniec kary.

Cze.
Chcialabym skierowac posta do wszystkich czytelnikow. No i na wstepie sory jak beda bledy ale pisze z tabka.
Wiec jezeli chodzi o te przemyslenia, to odchodze z msp.
Msp juz jest nudne i wgl. Bd wchodzic zeby napisac posta, moze raz dzjennie mi sie uda. Tak to moja opinia msp nje jest moim zyciem pierwyszm ani drugim. Pozatym real jest wazniejszy, nje chce znowu poutracac kazdej z przyj. Justyna czytajac tego posta skacze z radosci, a nat nie wiem co robi. Wicia - nje zalamuj sie wiesz ze cie kocham i bedziemy codziennie gadac.

Teraz kolejna sprawa- kONIec KaRY xd
Jeej, bede miec kompa i zrobimy nowy wyglad. Moj kontakt z instem od ktorego mam uzaleznienie bedzie w koncu laczny. Dzisiaj albo jutro juz mi oddaja modem. Jupiiiiiiiiiiiiii.  ok, mam nowe ,eble, do zlozenia zostala jedna wysoka polka i biurko. I tak nic nie mg zroboc... tylko podaje cos i chowam :'(
Ok, wystarczy.

Pozdrawiam- xWikusiaxX

1 komentarz:

  1. Nie, nie skacze z radości. Wręcz przeciwnie. Jest mi przykro :C. Wracaj ;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)