Menu

piątek, 4 kwietnia 2014

Nowy szablon-Aqua

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat właśnie skończyłam pomagać robić koleżance bloga........., uff ale się zmęczyłam XD poświęciłam na jej bloga parę dobrych godzin, ponieważ zmieniłam jej CAŁEGO bloga, i starałam się żeby wyszło to ładnie :D
Miejmy nadzieję, że się ucieszy :D
Jeśli chodzi o moją pomoc to chętnie robię obrazki ruchome, świecące, jakieś napisy, nagłówki, menu rozwijane górne lub boczne, kursory, pyłki, tapety na bloga tylko jeśli mnie już poprosicie to będziecie musieli mi to mniej więcej opisać, i kochani MUSZĘ MIEĆ WAS W ZNAJOMYCH(to dotyczy tylko robienia gifów lub nagłówków), bo inaczej nici z nagłówka ;/ a teraz przyjmować nie mogę, bo nie mam VIP'a i mam pełną listę znajomych :/

Oto fota szablonu który zrobiłam dla koleżanki:
Nazywa się Aqua :D



Myślę że mi się udał, bo wcześniej miał tylko samo tło z szablonu, i fioletowy chat oraz playlistę XD
więc myślę że wiele dokonałam :D

W takich zmianach mogę pomóc Wam ja zupełnie za darmo, lecz zależy czy będę mieć czas, czy też nie :C
Jutro mama wraca więc nie wiem czy coś napiszę :C
Aha i jeśli podoba wam się ten szablon który stworzyłam, to mogę podać do niego kod i będziecie mogli mieć taki sam, ale nagłówek sobie zmienicie i oczywiście posty będą wasze, tylko wygląd będzie taki jak powyżej na obrazkach :D piszcie w komentarzu jeśli chcecie do niego kod :)
Pozdrawiam i dobranoc ;*
XxPorshiaXx-Nat

1 komentarz:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)