Menu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Looki od godziny 15 haha

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat jakoś dziś czekały mnie małe sprzeczki, ale były takie nudy że hej ;__;
trochę się smiałam, trochę płakałam może nie koniecznie, ale smutałam xd
Aha i takie małe info dla was...............
Co wy myślicie że ja jestem na tyle głupia żeby robić konta jakieś kurde ptaszek fistaszek czy nie wiadomo co, i pisała sama do siebie bzdury a potem wstawiała na bloga?
Ogarnijcie się trochę, bo to nie ja i koniec........

Z powodu nudów my i Wicia od godziny 15 robimy looki, i screeny haha
masakryczne nudy. Dzisiaj taka przygnębiająca pogoda że masakra......
W następnym poście Wicia da fotgi *,*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Napewno looki sa prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak z najkami zawsze po sklepie i jest beka xdd Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko glupek pisałby do samego siebie, wiec ja Ci wierzę ;) I tyle po sklepie *..* xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)