Menu

wtorek, 29 kwietnia 2014

Lol? XD

Hey wam!
Tu Nat, gdy chciałam opublikować komentarz na pewnym blogu, to musiałam wpisać kod z takiego obrazka:

Może to głupie, ale skojarzyło mi się to z opakowaniem na parówki lub jakieś kurde jaja wiejskie nie golone (nie no żartuje XD) może na jakieś szynki fuuuuuuj

hahaha nudzi mi się, co ja tu wam wypisuje XD
przelewam swą głupawkę na Was :C
ojoj ja przepraszać :C
AJS, AJS BEJBI
WIEJE SANDAŁEM! UF!

A teraz wszyscy ze mną!
Hera koka hasz LSD


Aj aj, Hera, koka, hasz, LSD coś sławne ostatnio :D:D:D:D:D UPSZ!
 ależ ja głupia, wybaczcie XD
Pozdrawiam XxPorshiaXx-Nat♥
PS Pamiętacie mojego posta o goleniu pach? HAHAHAHA, ODBIŁO MI TOTALNIE WTEDY XD
i jeszcze był na drugim miejscu w popularnych postach OMG ale wstyd hahahaha! xd

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)