Menu

wtorek, 29 kwietnia 2014

Lol, masz dać nick i tyle ;-;

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie "XxPorshiaXx to moja laska" ? a więc nadal się wymiguje od wyznania swojego nicku, a ja chcę wiedzieć i koniec kropka -,- znowu mi wysyła jakieś wiadomości że nie chciał tak itp.......

Wiecie co?
sława i kasa to nie wszystko, bo ten ktoś mi wyznał że chciał być tylko sławny bo go dodam na bloga hahaha, bardzo śmieszne -,-
a może to ona a nie on?
jeśli to czytasz, to wiedz że jeśli nie podasz nicku no to wybacz, piszę do modów.......
Mojej koleżance takie jaja zrobili, to ona napisała do moderatorów, i usunęli te konta i ten ktoś miał bany IP komputera na MSP -,- więc się zastanów


Słuchaj koleś/babo, nie wiem kim jesteś ale radzę Ci podać nick ;______;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

4 komentarze:

  1. Tak się spytam .. Jaki nick ? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 0.o właśnie jaki nick? pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAHA, ja nie mogę on "się chciał powygłupiać", ale nie wiedział, że robi tym komuś na złość ;-; /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Konto usunął, ale filmu nie :D /NewYork222

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)