Menu

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Kooonieeec kaaaryyyy!!! JUHUUUU!

Hejoo.
Jak po tytule widać, mam już koniec kary! :D
W końcu komp jeej. 
Aktualnie jem obiad, 2 godz temu wróciłam ze sql. 
Mogę w końcu być na inście, gg, fb, DA, asku i programie gdzie robię różne rzeczy *,*.
Właśnie zabieram się za rysunek, który miałam zrb po karze, ale zaczęłam jak nie było rodziców hhahhhah. Już z Wicią gadałam, ale musi zadzwonić :D
idę kończyć moje dzieło hehe. 
No to do kolejnej notki, zobaczę co tam na tym msp się dzieje.

Pozdrawiam- xWikusiaxX

3 komentarze:

  1. Ze zgola to jest ze zgolonej cipci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij sir debulkowata suczko dziwka

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)