Menu

sobota, 19 kwietnia 2014

Koniec ze zbokami?

Hey Wszystkim! Dziś po północy pozwoliłam sobie napisać maila do moderatorów co do tych Waszych zboczonych zabaw. To jest normalnie żałosne co wy wyprawiacie -,-". Oczywiscie wujek zaraz wróci, bo poszedł do sklepu a z rana sobie spał, więc sobie nie pograłam. ;-;. Dobra, tu macie fotki

HAHAHAHHAHAHA. JAK TAK BARDZO CHCECIE MIEĆ BANA IP KOMPUTERA TO PROSZĘ BARDZO ;). RÓBCIE CO CHCECIE, JA MAM TYLKO BEKE HAHA.


Teraz fota co was zdziwi

Zaraz ktoś napisze, że to haker czy coś, ale to nie haker. To konto które zostało usunięte. Co mnie najbardziej dziwi? To, że to coś ma nick " nissia2013 to sucz" a nie "Deleted User" ;o.

Teraz takie małe info co Was pewnie ucieszy ;p.
Jednak nie robie przerwy, muszę się zająć blogiem i postami xd. Mam też najki i ich też nie można zostawić :*.


Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

5 komentarzy:

  1. Nie ma deleted user bo on jest skasowany przez modów XD ~Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale i tak lepiej go nie zapraszać ze względu na nazwę /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka też tak miała że ją usunęli ale nadal miała swój nick zamiast "Deleted User" XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jak ja się cieszę twoim szczęściem :D pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)