Menu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Koniec limitu .......

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat nie mówiłam Wam wczoraj o tym, że mam resztki limitu na internecie tylko mówiłam jedynie Juss, ale wolę was o tym poinformować ponieważ znowu mało co będę pisała przez internet :( ja sobie siedzę, a tam nagle taka wiadomość: .......

(Kliknij, aby powiększyć)

Niestety kolejny limit tak jak zawsze przychodzi mi 20 dnia każdego miesiąca........ Więc 20 kwietnia dopiero powracam :/
co prawda będę na laptopie jakąś godzinę lub dwie dziennie do tego czasu, więc czasami coś tam napiszę, ale to dopiero 20 kwietnia będę znowu pisała Wam takie porządne notki XD czyli to będzie licząc dzisiaj za AŻ 6 DNI! :() ;( :( przykro mi ......... Jezuuu, i to jeszcze będzie ta cholerna niedziela :(

Jednak będę często siedziała na telefonie na GG, więc jeśli ktoś chce to niech piszę, mogę czasami nie odpisać ale zdarzy się tak że częściej odpisuje :)

Będę tęsknić :(
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS przypominam, że będę czasami pisała posty :D
Czekajcie na mnie cierpliwie ;* :( niestety, takie życie :C

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)