Menu

piątek, 18 kwietnia 2014

Kolejne zboki + info

Hey. Oki zaczne od fot..



Tartak #2





Wiecie co? To się robi żałosne.


Teraz info... Chyba sobie zrobie jakieś 5 dni przerwy. Dlaczego? - Ja tylko cierpie.. Franek nigdzie nie wchodzi. Ja mam dość. Robię 5 dni przerwy całkowicie od wszystkiego.
Szkoda, bo nawet na GG nie wejdzie.
Ask ważniejszy.
Trudno, muszę się z tym pogodzić...
Nwm czy wytrzymam 5 dni bez Was.
Ale postaram się...


Pozdrawiam                                                                                                                   
nissia2013 - Juss                                                                                                                        

8 komentarzy:

  1. To już jest NUDNEEE :/ ~Dance jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspułczuje że tak do Cb piszą :\
    Pozdro maja 298

    OdpowiedzUsuń
  3. To moje konta /sharon4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jesteś Sharon4! Ona pisała swoje imię z wielkiej litery! Oszust!

      Usuń
  4. Jak prawdziwa Sharon tu wejdzie, to będziesz mieć problem.
    DarkLady

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem Sharon4 ten debil sie podszywa ale prawda. Blog jest debilny z pozdro. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. te zboczuchy dobijają... ehh pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)