Menu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Kolejne rzeczy o których nie wiem! - Włam na konto Franka

Hey Wszystkim :D Jak widać na dole Porka już napisała posta o Franku. Jednak ja coś dodam. Gram sobie na MSP i koledzy Franka do mnie wypisują co się z nim stało. Dowiedziałam się kolejnej żenującej ściemy.


WIECIE CO?! JA MAM SERDECZNIE DOSYĆ TEJ CAŁEJ SYTUACJI O.E.
NIE ROZUMIEM Z KĄD KTOŚ MIAŁ HASŁO NA JEGO KONTO!
W JAKIM CELU KONTO ZOSTAŁO ZMASAKROWANE? 
KTO TO ZROBIŁ?! O.O
MOŻE FRANEK ROBI SOBIE ZE MNIE JAJA? O;.
MOŻE FRANEK MA MNIE DOŚĆ?!
CÓŻ. SĄ RÓŻNE WERSJE TEGO WŁAMANIA. 
CHCĘ ZNAĆ JUŻ CAŁĄ PRAWDĘ, NAWET JAKBY MIAŁA SIĘ OKAZAĆ NAJGORSZA!

Za to patrzcie jak on teraz wygląda. Dziś przed 9 rano go jeszcze nie było ponieważ na przerwie śniadaniowej mogłam wyjąć telefon. Pokazałam to koleżankom i nie był jeszcze murzynem ;c.


I nagle zauważyłam artbooka o.o
Masakra.




JA JUŻ NIE WIEM CO MAM ROBIĆ!
CHYBA MU ZMIENIE HASŁO.
JAK SIĘ BĘDZIE NADAL WŁAMYWAŁ TEN KTOŚ TO ZNACZY,ŻE KTOŚ MA DOSTĘP DO JEGO POCZTY MAILOWEJ O;.



Pozdrawiam                                                                                                              
nissia2013 - Juss                                                                                                            


5 komentarzy:

  1. Napisz do niego na GG / Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. To był włam. Teraz mam bana na 15 godz. ponieważ on mi wypisywał głupoty i ktoś zgłosił moje konto i teraz muszę czekać 15 godz. aż wejdę na konto i se jaj nie robię. x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutasek ale spokojnie na pewno wszystko się wyjaśni. :.pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)