Menu

sobota, 5 kwietnia 2014

Kod do szablonu :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj chciałabym podać wam kod do szablonu, który sama zrobiłam wczoraj :D
wygląda mniej więcej tak:

Więc po wklejeniu kodu, powinniście mieć coś takiego :D
oto kod:
Niestety ten kod powyżej chyba nie działa, bo go testowałam ale nie mogę go skasować więc skopiujcie kod stąd: >>>KLIKNIJ<<<  w poscie tam będzie kod, i on działa :D
nie, to nie jest mój blog tylko blog testowy i właśnie jak widać jest tam ten szablon to akurat będziecie mogli sobie z bliska to obejrzeć :D

Następnie logujemy się na blogger.com i wchodzimy w "szablon" a następnie obok "dostosuj" klikamy "edytuj kod html" i pojawi nam się coś takiego:

Usuwamy ten tekst co tam jest i wklejamy kod, który podałam wyżej w ramce :D
Powinno wyjść podobnie, bo zależy jaki macie układ bloga ale mnie akurat wychodzi tak jak na zdjęciu czyli pokaze jeszcze raz o tak:

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat
PS robicie to na własną odpowiedzialność, więc jak wam nie wyjdzie to nie miejcie pretensji, lepiej wcześniej sobie ten kod wkleić na jakimś próbnym blogu i zobaczyć jak to wyjdzie, zanim zrobisz to na normalnym :D

2 komentarze:

  1. Nat podaj kod :C Bo mi piszę że blog tylko dla zaproszonych czytelników ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon świetny, ale nie mogę przetestować. Blog jest dostępny tylko dla zaproszonych użytkowników. :/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)