Menu

wtorek, 15 kwietnia 2014

Kocia wersja moviestarplanet LINK HAAHAHAHAHAA!!!

Hey! Dziś nie wiem o czym napisać post. Wróciłam o 16 do domu -,-". Dobra, nie ważne. Nasza czytelniczka bloga himeni1120 powiadomiła mnie o kociej wersji MSP HAHAHAHA. Oczywicho ja wole się tam nie logować, bo to może być jakiś złodziej kont czy jakoś tak. Dobra.
 Kto się nie boi klika ---> NYAN NYAN NYAN <33

A KTO SIĘ BOI TO MAM SCREENA XD.

AHAHAHAHAH
PROSZĘ TEŻ SIĘ NIE PRZESTRASZYĆ, PONIEWAŻ BĘDZIE LECIAŁA MUZYCZKA NYAN CAT HAHAHAH.


Pozdrawiam :D                                                                                                            
nissia2013 - Juss                                                                                                             

20 komentarzy:

  1. Dzięki za zrycie bani xd Włączyłam to na moim zapasowym koncie i kurde najpierw małe a potem już nic nie było widać hahaah jezu ja to zgłoszę i dam na bloga xd / Olivia - zakoliwia2

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja XDDD Miau miau miau nyan cat XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol !!Zryło mi banie pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaahah xd Jutro sie w to pobawie :3 /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :D MOoja nazwa wreszcie na TyYm BloguU XDDdD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się zalogoałam i ciągle po ekrane latały NYAN'y a potem czarne tło! Ja tam już nie wchodzę ;) / Sraron4

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG ;o Zrobilem screeny na bloga i uciekłem ;) msp-wedlug-lichta.blogspot.com (sory za spam)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jam też zrobiłam zrzut ekranu☺

    OdpowiedzUsuń
  9. To się robi na każdej stronie której chcemy. :) Tylko nyanit musymy w miejscu przed linkiem wpisać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Meow :3 Fajne, spoko. /irute1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha weszłam!Jestem Violetta Werty

    OdpowiedzUsuń
  12. o my good zalogowałam się na moim zapasowym koncie i było fajne nie latały nyany tylko była muzyczka hi hi ♥♥♥♥ nyan he he tu piesek412

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tym msp jest styl emo O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. na tym msp jest styl emo O.o

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam na tamto coś xD koty latają

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpierw takie malutkie a potem cały ekran tylko trzy zakryły XDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie zajebiste xD. Kurde tylko czemu to to się rozmnaża? xD Walczyć z tym :V

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)