Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

Kocham was ♥♥♥ ;***

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat chciałabym Wam wszystkim podziękować za kolejne prezenty <33 i widzę co raz więcej artbooków robionych dla mnie od serca <33333333 Na prawdę jest mi bardzo miło popatrzeć jak robicie dla mnie takie rzeczy ;*

Dziś zauważyłam arta od mojej kochanej Jessiki XDD

Baaaaardzo ci kochana dziękuję za niego <33333
i nie ma za co jeśli chodzi o komentatorkę ;** ♥

Wszyscy jesteście dla mnie tacy mili, kocham <33

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ;**
PS ktoś mnie zaprosił do znajomych o nicku nissa2013 hahaha tylko takie info, nie lubimy jak się kogoś zgapia :C to takie info od juss

4 komentarze:

  1. Jakie to piękne też zrobię dla ciebie arta. Sory ze nie pisze z konta google, ale pisze z tableta mamy. Moje urządzonka padły xD/flo890

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co napisać bo aż mi się łezka w oku zakręciła;) pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że Jessica naprawdę Cię podziwia i uwielbia waszego bloga :) /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z artem Jessiki się zgadzam ;)) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)