Menu

środa, 30 kwietnia 2014

Kellow ;c

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie te akcje hackerskie z Kellow itp....? trochę mi jej brakuje bo tak cicho bez niej i w ogóle XD ona nadal ma ten opis o truskawkach i czymś tam :C

jej profil:

To od niej zaczęli się w sumie ci murzyni i hackerzy, nie było nudów a teraz tak jakoś mi dziwnie XD
całkiem już o niej zapomniałam, ale przeglądałam sobie ranking i tak wpadłam na jej profil to od razu mi się wszystkie wspomnienia stare przypomniały XD

Może wam pokaże moje foty jak miałam 4/5 level hahahaha :C
fajnie wrócić do dawności............., wtedy nikt tu jeszcze na tego bloga nie wchodził
byłam taka nie widoczna, a teraz całkiem inna ja
może to i dobrze, nie wiem :C

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)