Menu

piątek, 18 kwietnia 2014

Jestę chora ;c + Wielkanoc <3

Hey ! Tu Nicki Minaj Voom - Nacia . Pierwszą informacją jest to , że jestem chora. Mam zawroty głowy i często mam mdłości. Pani doktor twierdzi , że to wyniki dorastania .. Ale teraz trzeba się cieszyć bo .... POJUTRZE WIELKANOC <3<3 Strasznie się cieszę bo może dostanę simsy o których marze od tamtych wakacji . Wczoraj byłam w kościele i była dziwna rzecz bo wszystkie zegary stanęły ;o Dwie godziny słuchaliśmy księdza , nie poprawką słuchali bo ja z moją najusią z reala grałyśmy w Pou. Huehue ^ ^. Potem źle się poczułam i mama mnie zabrała. IgZde. No to dzisiaj spowiedź jutro święcenie koszyka <3 Mój wujek ma takie małe kury i one robią takie mini jajka . Dzisiaj z Mają ( tą naj ) będziemy przekształcać je ( jajka nie kury *-* ) na pisanki a potem wyśle wam fotqi ;** Wybaczcie , za tak dziwny post :D Piszcie w komach czy się podobało c;

5 komentarzy:

  1. W kościele grać w Pou?? Nie masz szacunku do Boga! -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Były informacje dusz pasterskich i wszyscy już i tak wychodzili a , że ja musiałam jeszcze czekać aż mama po mnie przyjedzie to moja naj włączyła pou

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj zapomniałam pójść do kościoła /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)