Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

JEDZCIE NOO! :C

Hey wam!
Tu Nat potrzebujemy pomocy! bo jak wiecie ja i Wika jedziemy na obóz, i musi jechać conajmniej 30 osób! inaczej lipa! :C wezcie się może skuscie albo namówcie jakieś osoby żeby jechały! tutaj jest plan tego programu: >>>KLIKNIJ<<< no błagam Was!!! spotkacie mnie <33333 i Wicie <3333333
Wspomóżcie! będzie nawet jakaś dyskoteka w pianie hahaha i spędzone 12 dni z nami <333333333

Dajcie się namówić :C
Będzie zajebiście! <3 foty z nami itp.... Dużo zabawy, będzie zajefajnie <33333
potrzebujemy minimum 30 osób!! łeee ;cc

Pomóżcie XD
chociaż poleć paru osobom :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Powiem znajomym. :)
    Bobr125

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapytam mame a kirdy to jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było was poznać, ale raczej u mnie to nie wypali :c /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym BARDZO BARDZO BARDZO chętnie pojechała, ale mam 9 lat ;__; /NewYork222

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)