Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

Jak mieć najki w nieskończoność?~instrukcja

Hey wam!
Tu Nat, jeszcze jak zobaczyłam komentarze pod postem niżej, to postanowiłam Wam już pomóc i napisać drugiego posta o tym bo to daleko jest już gdzieś :C XD
A więc jak mieć najki w nieskończoność na MSP?
Wystarczy zrobić następujące kroki:
-Jeśli masz 3 najki to wywal jedną, i zaproś dwie na raz (jeśli masz dwie najki to robisz dokładnie tak samo, tylko nie usuwaj żadnej najki, a jak masz jedną to zapraszasz 3 na raz)
-Gdy osoby, które zaprosiłaś/łeś do najlepszych przyjaciół zaakceptują twoje zaproszenia, to masz już najki w nieskończoność :D
jeśli ktoś nie chce przyjąć to możesz zrobić tak:
-Stworzyć dwa byle jakie konta,
-Z konta głównego zaprosić oby dwa te byle jakie konta do bycia najkami
-Z tych dwóch byle jakich kont przyjmij zaproszenie,
-Potem na głównym koncie możesz usunąć te brzydkie konta i dodawać tyle najek ile chcesz na MSP :D
Więc mnie możecie zapraszać do naj, bo ja zaakceptuję miśki <3 ;*
i taki to oto sposób na najki w nieskończoność :D
Dziękuję <3

Pozdrawiam i dobranoc ;*
XxPorshiaXx-Nat ♥

10 komentarzy:

  1. Dzięki pomogłas bardzo :) a tak wgl to mogę cie zaprosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja nie robiłam tw. instrukcji, a mogę miec nieskończonośc najek/najów o.o :)

      Usuń
  2. Dziekujee<3 Wstawie Juss na bloga xD ( rysunek)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować.... pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieskończoność najek *o* Oł je xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Najek* Czyli najlepsi przyjaciele. Chyba, ze o coś innego Ci chodzi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)