Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

Informacja :D

Hey wam!
Tu Nat, jeśli nie rozumie ktoś jakieś instrukcji to proszę pisać w komentarzu lub na mój email: 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl :D dziś sobie weszłam na niego, i jeszcze nie ma żadnego rysunku lub podpisu dla mnie :// to czekam aż będą, bo chcę je potem złączyć i zrobię sobie z nich tło na ask.fm :D
nie mogę się doczekać XDD
więc rysujcie śmiało! bo niedługo konkurs i będzie polegał właśnie na narysowaniu konkretnego czegoś, ale to się jeszcze okaże i nagroda raczej nie będzie obojętna!!!!!!!
bo albo będzie to VIP, albo blog udekorowany  ze wszystkim już gotowy i po prostu założycie sobie konto na blogger.com (no chyba że ktoś już ma) i ja wygranej osobie dam bloga, którego zrobię,jakoś ładnie ozdobie itp... i będzie mógł sobie go prowadzić :D

Ale to jeszcze pomyślimy C:

Dziękuję <3
Pozdrawiam
XxPorshiaXx -Nat ♥

8 komentarzy:

  1. a ja mam pytanie to musi być ozdobny nick na tej karteczce czy może być tak napisany poprostu? Z góry pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bede robila, ale to najpierw musze skonczyc :c / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juź skończyłam przed chwilą wielkanocny, a teraz robię podpisik :) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam niestety bloga xD Ale czekam i tak na konkurs ;D Ja zrobie jakiś podpisik ;3
    Ale co na nim ma być? Moja nazwa, co chce czy twoja nazwa xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysle jak dostane kompa albo z telefonu wysle zaraz. Narazie "ucze" sie do testu z matmy na Waszym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ja już to zrobiłam :) /emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)