Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Informacja :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, dziękuję że się cieszycie że wróciłam! :D ja też bardzo za wami tęskniłam i mocno czekałam na Was <3 nienawidzę się rozstawać z wami :C ale czasami po prostu muszę :C napisałam około 10 postów tak na zapas, ponieważ jak mówiłam moja mama ma wolne do poniedziałku, a we wtorek już idzie do pracy i wtedy będę dla was normalnie pisała posty :D bo jak wiecie, ona będzie w domu....... :(a przy niej to ja prędzej pójdę do kibla niż napiszę coś dla was na kompie -,-"

Więc przez tę niedzielę i poniedziałek mogę nie za często pisać posty lecz gdy pójdzie do pracy to się zmieni :D chyba mnie rozumiecie, bo wiecie jaką ja mam kurczę matke -,-;c

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

3 komentarze:

  1. Wiesz mam podobną mame cały czas mówi wyjdź na dwór nie graj w ten komputer albo posprzątaj pokój ... pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja wlasnie mnie nie wypuszcza, mimo ze chcialabym ;c

      Usuń
  2. Nareszcie tesknilam blog bez cb niema sensu

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)