Menu

niedziela, 13 kwietnia 2014

Informacja :D

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dzisiaj chciałabym wam przekazać pewną informacje :) tak jak kiedyś mówiłam, dodaję Natale (Nicki Minaj Voom) żeby pisała posty razem z nami :)
To dobrze, bo jak mnie nie będzie bo na przykład mama będzie mieć urlop, to zawsze będzie para rąk potrzebna XD

Jeszcze taka informacja dla Nicki (Natale) XD
dodawaj tytuły jak piszesz jakiegoś posta, ok? XD

To taka mała informacja :D
Pamiętacie jak mówiłam o tym, że można być moderatorem bloga i pisać posty? To właśnie ze względu na zdanie Wiki ona zostaje takim moderatorem, który piszę co jakiś czas posty XD

A jeśli chodzi o relacje moje i Wiki to jest już dobrze :)
Mam nadzieję że nie będziemy ciągle na siebie drzeć ryja :(

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. ;O xd To dobrze ;3 Ej ja też chce :c
    xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. To jednak Wika dalej będzie prowadzić tego bloga? /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)