Menu

niedziela, 27 kwietnia 2014

Informacja! :C

Hey wam!
Tu Nat, napisałam parę postów bo potem już może nic nie napiszę, bo jutro oczywiście wracamy do szkoły -,-" co prawda na 3 dni, no ale to i tak za dużo! XD
dlatego zrobiłam trochę postów zapasowych, bo muszę potem się umyć, przyszykować, spakować, odrobić zadania domowe i się ogarnąć na jutro a przede wszystkim pójść wcześniej spać, czego nienawidzę -,-" :C

Omg, ta szkoła wszystko wali, mam dobre stopnie to nie wiem co stoi na przeszkodzie żebym siedziała dłużej na kompie :C

A moja droga kuzyneczka Ania ma focha! X-O

GRRRRRRRRRRRRRRRR
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

6 komentarzy:

  1. Ja też jutro wracam do szkoły niestety ale mnie to nie obchodzi xd tylko się spakowałam i koniec /*koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jutro wracam :-/ /Isza<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo cieszę że za trzy dni jest majówka bo ja nie miałam przerwy jak ty :) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wracamy tylko na trzy dni ;) A jeszcze lepiej, bo za niecałe 2 miesiące będą WAKACJE! Szybko ten czas leci, niedawno początek roku, a za niedługo już koniec ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoła to więzienie! Emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)