Menu

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

jesso99 jako deleted user +,+

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat pamiętacie pewnie Jesso99 z postów o CherryLovesYou, pewnie jak każdy z tych filmików co pokazywałam jak cherry ją niby hackowała............, a teraz zobaczcie to......



Usunęła się ....... Koszmar, tego to ja się nie spodziewałam, zauważyliście że teraz każdy zupełnie się usunął? :( powiem wam coś...... Miesiąc temu, miałam sobie takich przyjaciół z forum..... Było ich około dwudziestu...., a teraz gdy ich wyszukiwałam KAŻDY miał taki status:"Papaa ;*" czy coś w tym stylu i............ ............. i był deleted user......... Tyle wspaniałych osób to teraz robi :( przykro mi......



Pozdrawiam

XxPorshiaXx-Nat

6 komentarzy:

  1. Pewnie boją się hackerów ;c /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ktoś im się włamał na konta, bo prawdopodobieństwo, że 20 osób poznanych w tym samym miejscu w podobnym czasie się usuwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się trochę boję.... Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy (Nie Sharon4) - Powiększ sobie jej pierwszy OPIS na początku filmu i zauważysz że to nie hackerzy -_-

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)