Menu

środa, 30 kwietnia 2014

hahaha xd

Hey wam!
Tu Nat, ponownie przeszukiwałam sobie ranking a tam osoba, której szczerze jeszcze nie widziałam w rankingu od 1-10 strony (jakoś tak, bo nie liczyłam XD)
a jaki dziwny profil ;o


Hah XD nie to że się wyśmiewam czy coś, ale patrzcie jaka poza
jakby była DJ'em na kiblu srając
hahaha XD
jej chłopak nie lepszy:

Wieje glutem w gały B)
a te loczki takie puszyste uhhh ;333
jak to w programie Kuby powiem "siedze se na kanapie, nikt mnie nie złapie"

haha XD
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

7 komentarzy:

  1. Hahaha jebłam z nich hahaha nie moge hahah / emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w znaj. nawet fajna jest, ale jej styl jest okropny xD Nic nie umie dobrać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. KIEDYŚ JĄ WIDZIAŁAM W HIGHSCORES I SIĘ ŚMIAŁAM XDDDDDDDD HAHAHA / Suzan707

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)