Menu

piątek, 25 kwietnia 2014

Fotki z maila *O*

Hey wam!
Tu Nat, nareszcie ktoś mi tutaj coś przesyła XD tym razem była to Emma0123456 (Wika) oraz jej przyjaciółka z reala suzan707 (Zuza) oto fotki, które mi przesłały na maila 4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl
Miłego oglądania, i dziękuję Wam za przesłane zdjęcia <3










Ta w brązowych włosach to Zuza (suzan707) a ta w blond to Wika (Emma07123456)
A reszta to ich przyjaciele:D ten w szarych gaciach to ponodź chłopak Wiki :D

Dziękujemy za zdjęcia <3
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥
PS jedno z nich raczej będzie dodane na moje tło na asku, gdy niektórzy prześlą swoje <3

6 komentarzy:

  1. nwm dlaczego ale te zdjęcie gdzie leżymy na trawie jest najlepsze /emma07123456

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zdjęcie jak skaczemy zresztą wszystkie są zajebiste!

      Usuń
  2. Heh, super ;) Ja już napisałam coś wczoraj i ozdobiłam, a teraz tylko wyślę ci na maila :) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam coś zamiar zrobić ale nie mam czasu xDD Postaram się jak zdąże xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już zrobiłam ale nwn kiedy wyśle. Mam taką samą różową koszule ;o xd / *koli

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)