Menu

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Fajny efekt *O* xD

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat oczywiście wchodzę sobie na MSP, a tam mi ktoś wysłał taką wiadomość:
Bardzo ładnie i fajnie to wygląda XD
ocieka na chmurce *O*
kiedyś pamiętam mi ktoś tego za dużo wysłał i miałam to NA CAŁY EKRAN MSP! zresztą mam gdzieś chyba screena, jak znajdę to wam pokażę XD tak można dość łatwo kogoś wtedy wystraszyć :D
Możecie sobie wejść tutaj:>>>KLIK<<< i skopiować jakieś fajne wzorki, i powysyłać w dużych ilościach haha może się akurat zrobi komuś na pół ekranu XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

5 komentarzy:

  1. Zrobiłam tak przyjaciółce Hahahaahahaha myślała, że to hacker mi się włamał na konto xD :D /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada jak tebela pierwiastkow XD / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi aż zlagowało na msp pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)