Menu

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Ehh......, wróciłam ze szkoły

Hey wam!
Tu Nat, i otóż po naszych cudownych feriach świątecznych wróciliśmy do szkoły........... Na szczęście tylko na 3 dni, ale to jest jednak dużo jak dla mnie bo mam troszkę już dosyć tej szkoły -,-"
Muszę mieć czerwony pasek na świadectwie, więc aby go mieć muszę się postarać z:
-Polskiego (i to bardzo :C)
-Zajęć artystycznych (bo mam 4 a chcę mieć 5 :C)
I postaram jeszcze z czegoś się poprawić na przykład z historii (mam 4 a chcę 5 :C)

Eh........., to zajmie trochę czasu :C
bardzo mi zależy ;/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

PS dzisiaj jeszcze i tak muszę przeczytać lekturę -,-" i to będzie moja kolejna jedynka jeśli chodzi o polski ........... Mam dość, jak ja czytam lektury to potem NIC nie wiem, więc mi się nie opłaca czytać tak szczerze -,-" to tylko zajmuję mi godziny mego życia..........

PS2 potem coś napiszę, bo właśnie wróciłam ze szkoły :/

5 komentarzy:

  1. O.o ja z historii mam cztery ale też będe się poprawiać chyba. A jaką lekture masz ba ja mam Krzyżaków/*koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny post <3
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  3. Też z polaka u mnie słabo :P/Isza<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się staram na pasek, jeszcze w maju trzeba łapać dobre oceny, bo w czerwcu to mniej już nauki będzie ;) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z historii mam 5 i z reszty też chociaż z plastykicchyba 6 ... ale nwm życzę powodzenia emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)