Menu

czwartek, 24 kwietnia 2014

E-mail na który czekaliście :D

Hey wam!
Tu Nat, pamiętacie jak chciałam od was zebrać jakieś rysunki z podpisem lub jakieś małe komentarze na kartkach, żebym sobie to dała na tło na ask.fm? :D to już założyłam nowego maila blogowego, ponieważ jak wiecie tamtego mi ktoś jebnął x.x i mam nowy :D

Wysyłajcie cokolwiek czyli na przykład:
-Rysunki,
-Podpisy,
-Komentarze jakieś,
-Nicki ozdobione
COKOLWIEK ALE NA KARTKACH, BO CHCĘ TO POTEM DAĆ DO PHOTOSHOPA, ZŁĄCZYĆ I DAĆ NA ASKA NA TŁO <3333333
wszystkie prace wysyłajcie na email:
4-panny-z-jednej-wanny@wp.pl

Czekam aż będzie dużo, i potem złącze wszystko i dodam również na bloga <33
bo dużo osób się dopytuje o maila :D :)

PS przeczytajcie tego posta niżej, bo takiego byka zrobiłam że hej z tymi obserwatorami HAHAHA

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

7 komentarzy:

  1. Napewno cus wysle. Narysowalam Juss ale jeszcze nie wstawilam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też napewno coś wyśle ;) pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysle cos c: Ja rysowalam Was wszystkie, ale sie zjebalo i dupa :c

    OdpowiedzUsuń
  4. `a zdjęcia np. Nas mogą być? Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam *O* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)