Menu

wtorek, 15 kwietnia 2014

Dziś mnie może nie będzie :C

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat mam dla was parę wiadomości, a mianowicie informacji o dniu dzisiejszym i może innych dniach :(
bo jak wiecie mam końcówkę limitu na internecie, i dopiero w tą niedzielę mi wraca limit :/
Dość kiepsko, ale cieszmy się że nie dłużej :()
Być może będę dzisiaj siedziała na GG więc tam mi możecie zawsze pisać, ale tylko jak będę dostępna XD
Kolejna informacja dotyczy bloga :C no bo skoro mnie ma nie być, no to dziś nie napiszę chyba więcej postów, no chyba że mi się trafi jakiś cud i napiszę Wam coś XDD

Teraz coś o komentatorkach, czyli jak odbywają się te moje wybory...........
Jeśli mam robić co miesiąc nową komentatorkę, to musicie przez ten miesiąc pisać dużo komentarzy, i nie tyle. Wcześniejsze komentarze też się liczą no i bierzcie przykład z komentarzów użytkowniczki Sharon4, czyli jak piszecie na przykład:
"Fajnie XD" no to napiszcie obok swój nick, bo potem nie będę się pytała przez posty kto kim jest XD
jeśli tak ktoś będzie dużo pisał, a ja nie będę znała nicku, to niestety nie będę w stanie wybrać kogoś :(
do tej pory nimi były:
-Komentatora Marzec 2014- Domaax3
-Komentatorka Kwiecień 2014- Dance Jessica
Za chyba 15 dni wybieram nową komentatorkę więc starać się jeśli komuś zależy :D
Niedługo chyba przy każdym wyborze komentatorka danego miesiąca dostanie jakiś upominek XDD
Tak bardziej Was chyba zachęcę, no i oczywiście będzie na moim blogu wisiała przez miesiąc po prawej stronie :D

Dziękuję za przeczytanie
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

4 komentarze:

  1. Spoko troche szkoda, a tak wgl. Masz suuper bloga\ zbanowana na trzy dni /flo890

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, ja w sumie czasami sie podpisuje czasami nie XD /Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko i tak dużo postów piszesz pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że dajesz mnie jako przykład ;* /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)