Menu

środa, 30 kwietnia 2014

Dziękuję :D+Coś o dziadziusiu w aucie ;33

Hey wam!
Tu Nat, na początek chciałam podziękować pewnej użytkowniczce:

Tak jak obiecałam, też napisałam o twoim blogu :D
oto link do niego:>>>KLIKNIJ;D<<<

Dziękuję ponownie <3 ;*

Teraz coś o pewnym dziadku........ XD

Gdy czekałam na autobus do szkoły, to nagle jechało takie małe granatowe auto, a tam piosenka 4 żywioły Dawida Kwiatkowskiego na całą ulice i taki dziadziuś w samochodzie! hahaha nie mogłam się ogarnąć XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat♥

9 komentarzy:

  1. hahahahahahahah xDDDDDDDDDee A tak wgl. A NIE CZASEM 3 ŻYWIOŁY? XD / Suzan707

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się... chyba trzy żywioły XDD ten dziadzio mnie rozwalił B)) ~Ala3221

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahahahahaha omg niemoge z tego dziadzia :D / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Młodzieżowy dziadek B) xD.
    Vanessa1712

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryzys wieku młodzieńczego! Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz na swoim blogu (newyork222--msp.blogspot.com) też taki post umieściłam tylko że teki dziadziuś był na motorze i się zbuntował i jechał za szybko xDDDD /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeah. Dziadek chce się odmłodzić XD ~ Tarianna

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)