Menu

wtorek, 22 kwietnia 2014

DZIĘKI JESZCZE RAZ HAHA ♥ ;*

Hey wam!
Tu Nat, tak jak mówiłam każdy kto jest hojny będzie miał okazję być w postach na moim blogu, bo ja to na prawdę bardzo cenie :C kocham was strasznie ♥ ale nie musicie mi dawać prezenty, bo ja was i tak najbardziej kocham  i będę kochała bez względu na level i w ogóle :D

Tym razem ogromne dzięki dla:

A diamenty zachowaj dla siebie, bo za wiele na mnie wydałaś ;*
nie wiem jak ja się wam kurczaki ziemniaki odwdzięczę XDD

chyba zrobię posta i ten kto napisze w komie to dostanie coś z listy :D

Dziękuję <333333333333333333333333333333333333333333333333333333 ;*******

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

4 komentarze:

  1. oh sweet:) nwm co napisać to tego posta bo wiesz my cię kochamy i tyle :) pozdrowionka emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodki:) Przygotuj się bo jak wejdę wieczorem na kompa tez dostaniesz troche rzeczy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A JA WIEM. PAMIĘTASZ TO KONTO, CO MIAŁAŚ NA NIM 12 TYS SC? CZEMU NIE CHCESZ TYM LUDZIOM KUPIĆ COŚ LŻ Z TEGO KONTA? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Ci coś wyślę, w podziękowaniu za tyle włożonego wysiłku w bloga ;)) /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)