Menu

środa, 2 kwietnia 2014

Deleted user................ :( papaa

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym tylko wam przekazać jedno, a mianowicie mojej najce juss.......... zrobiłam fote mojego BYŁEGO JUŻ KONTA na MSP i napisałam: "Żegnaj Juss"

Ale..................... To nie wszystko.......... ona też się usunęła, ta gra niszczy nam życie :( oto zdjęcie jej profilu ................ :


Przepraszam was.............. Miłej gry życzymy ;c

Pozdrawiamy
XxPorshiaXx-Nat
oraz
nissia2013-JuSS


HAHAHAHA PRIMA APRILLIS! WIEM ŻE BYŁO WCZORAJ, ALE NIE MIAŁYŚMY OKAZJI NA ŻART, ZRESZTĄ NA ZDJĘCIACH WIDAĆ ŻE JEST TO PRZEROBIONE HAHAHA
PO 1. JA MAM JURY A NIE JUDGE A WSZYSTKO ZOSTAŁO PRZEROBIONE HAHAHAHA XD
Mam nadzieję że daliście się nabrać XD ale myślę że to było widać że to photoshop XD

MY NIE ODEJDZIEMY NIGDY Z NASZEGO KOCHANEGO MSP <33
KOCHAMY WAS, BLOGA I TĄ GRĘ! ;D
NIGDY BYM SOBIE NIE WYBACZYŁA USUNIĘCIA KONTA!!!!!!!!! ŻYJE MSP, BLOGIEM I WAMI <33333333333 KOCHAM WAS<33333333333

Chciałam także bardzo pozdrowić wszystkich szóstoklasistów, którzy wczoraj pisali test :D
Jak wam poszło? :D
Mam dla szóstoklasistów bardzo dobre chyba wieści, ale to wszystko w następnym poście :D

Ok teraz oficjalnie pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat XDDDD

6 komentarzy:

  1. AHHAAHA! DAŁAM SIĘ NABRAĆ AHAHHAAHAHAHAH XD JA NAJPIERW : ''JUSS, NAT NJEEEEEEEEEEEE!!!! ;C'', A POTEM ''COOOOOOO?! XD AHAHAHAHAHA XD''' TROLLLING <3 Pozdrawia Zuza :) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. DAŁAM SIE NABRAĆ XDDD WIEM ŻEE BYŚCIE SIE NIE USUNEŁY :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabrałam się xD Nie wytrzymałabym bez waszego bloga ;3 jest cudowny i... i lepiej go określić nie mogę / Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdziele kobieto ale żeś mnie nastraszyła xD nabrałam się

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZUS NAT PRZESTRASZYŁAŚ MNIE HAHAH XX <3 POZDRO ! XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nat zajebastrachałaś Mnie xDD
    I na tej drugiej masz chyba Anony w naj :O
    Po fioletowym kokiem poznałam O.o
    Ale nie no jebłam z krzesła jak przestałam się strachać xDD
    Pozdroo
    ~Tash

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)