Menu

niedziela, 27 kwietnia 2014

Coś o testowym MSP o,o

Hey wam!
Tu Nat, ja sobie rano wchodzę na bloga a tam dostałam taką wiadomość, że gdy zrobi się zrzuty ekranu (zdjęcia) testowego MSP, twoje konto na MSP zostanie USUNIĘTE! o,o może o tym wiecie, ale ja tego nie wiedziałam, parę razy zdarzyło mi się dać foty z testowego ale na szczęście jeszcze nie skasowali mi konta, i mam nadzieję że się tak nie stanie O.o

Lepiej nigdy nie róbcie zdjęć na testowym msp, jeśli oczywiście znacie link :C ja niestety nie mogę go podać, bo też mi grozi takie ryzyko usunięcia konta czego tak jak wcześniej pisałam bardzo się boję :C

gdybym straciła Porshie, to tracę też bloga, gdy tracę bloga to tracę też Porshie ......... Te dwie nazwy to prawie moje życie ;((

kocham tego bloga i swoje konto, jakby to była część mojej rodziny ;ooooo
no ale nie łatwo rozstać się z takim czymś chociaż to kiedyś nastąpi :/

I mam też złe wieści, testowego MSP już chyba nie ma! ;O lub zmienili link bo jak ostatnio byłam to niestety lipa O.O

To na tyle ;3
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

6 komentarzy:

  1. A jaki jest testowy? :c Chciałabym wejść ale nie znam :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff... dobrze że ja w ogóle nie robie zrzutów z ekranu / emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, nie wiedziałam ;o Ja nigdy tam nie wchodziłam i raczej nie będę, bo się boję ;/ /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha noewiedzialam. Oby cie nie usuneli <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam że jest coś takiego O.o emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)