Menu

środa, 9 kwietnia 2014

COŚ O NSIS ERROR - UWAŻAĆ XD

Hey. Otóż już mam naprawiony instalator :D. Chcę przypomnieć, że zaczęło się to poprzez NSIS ERROR
Cóż. Miałam kilka usterek w kompie xD. Teraz już jest git. Co się okazało, miałam wirusa NSIS.

Dodam też, że zrobiło mi się to poprzez pobranie IMVU. Uważajcie jak coś xd.
Pisałam do modów (msp oczywicho xd) o zmianach. Nameczylam sie mega ;c. Mam nadzieje, że coś zdziałają. 



Pozdro                                                                                                                       
nissia2013 - Juss                                                                                                                          

3 komentarze:

  1. tobie się to zrobiło przez pobranie imvu?? O.O ja też ostatnio to pobierałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potem nic nie mogłam instalować ;/

      Usuń
  2. Ja zainstalowałam imvu i nic mi się nie dzieje. :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)