Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Co do unikatów :D+nowy laptop *O*

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat co do poprzedniego posta o unikatach, to niektóre osoby myślą że ja tego nie wiedziałam XD a to nie prawda, ja to już bardzo dawno wiedziałam, bo chyba każdy to wie że w top można coś tam zawsze znaleźć, tylko po prostu napisałam dla tych co nie wiedzą, i myślałam że są jakieś nowe ale tak jak napisałam nie było jednak nowych :D

Teraz co do laptopa *O*
Być może jakoś w przełomie wakacji do października dostanę nowego laptopa i być może telefon !!! ale się cieszę, jak myślicie jakie są ładne? ja myślałam nad tym laptopem:
Mam taki sam w chwili obecnej ale jest różowo biały, i nie ma podświetlanej klawiatury, a ten na zdjęciu jest o wiele ładniejszy i swieci mu się klawiatura *O* ogólnie jest nowszy, więc bardziej mi się podoba a chcę mieć nowy laptop ponieważ w tym co mam teraz zepsuł się wiatrak i on buczy jak czajnik jakiś i nie powiem co XDD
tu jeszcze pare fotek lapka:

Myślę że dość ładny :D
Teraz fota telefonu, który sobie wybiorę :D
Jak widać pasowałby mi do laptopa, bo ma takie mini turkusowe na dole haha XD
myślę że ładny, ale może są jakieś ładniejsze
pomożecie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

7 komentarzy:

  1. Wiesz.. Ja na Twoim miejscu wzięłabym iPhona, ale to tylko mój gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie! Dziewczyno! Bierz iPhone'a! One są zaje*iste! Moja sis ma, mówie ci- FULL WYPAS! A w App Store tyleee fajoffych gieri to za free! Apple górą! xd xd

      Usuń
  2. Ja polecam samsungi ale xperia też bardzo dobra pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  3. A może Tak TABLET ? XD
    Moja ciotka ma LG ;D Sprawdza się dobrze ;D Laptop to weś tego 2 ♥ ~Dance jessica

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bierz xperi za żadne skarby! zmula w chuj!
    /xWikusiaxX

    OdpowiedzUsuń
  5. Samsung Galaxy S3 jest fajny . Pozatym jest dość tani , a dobry , duży i przyjemny :) Tylko nie myśl o s3 mini xc pękają w nich ekrany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam xperie. Nie polecam. Strasznie muli. Teraz mam iPhona. POLECAM GO BARDZO. Nic nie muli. JEST SUPER. BYEEE

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)