Menu

środa, 23 kwietnia 2014

Co do terminów+Szkoła :C

Hey wam!
Tu Nat, współczuję wam niektórym że musicie już iść do szkoły :( ja tam chodzę do gimnazjum i idę dopiero w poniedziałek, i potem jak wiecie wszyscy mamy czwartek i piątek wolny :D przynajmniej coś. Zawsze kiedyś do szkoły jednak trzeba iść :/ ale przynajmniej będziemy co raz bliżsi wakacji :D

Trochę odwróciłam tematy, ale to nic XD
To teraz co do terminów obozu no wszystko macie na stronie! o tutaj są terminy i ceny jeśli ktoś nie widzi na stronie:




My chyba jedziemy w czwartym terminie czyli 17.07-21.07.2014 ale chyba, bo jeszcze są ze 2-3 miesiące więc nad tym można jeszcze pomyśleć C:

z tych miejsc możemy czekać na autokar czy coś takiego:

No słuchajcie wszystko jest na stronie, którą jeszcze raz podam: >>>KLIKNIJ<<< i tak możecie sobie zobaczyć cały program i w ogóle.

Piszę tego posta tylko i wyłącznie dlatego, że strasznie dużo osób się mnie wypytuje
a gdzie to?
ile to kosztuje?
gdzie tam się dojeżdża?
dokąd to będzie?
Ale jak niektórzy nie umieją ze strony poczytać, to już pomyślałam że napiszę tego posta XD

To na tyle
PS znowu mam jakieś wirusy -,-" właśnie je usuwam
Pozdrawiam
XxPorshiaXx~Nat :D

3 komentarze:

  1. Ja tez mam caly tydzien wolny :D Ja nie moge, a chcialabym :c xd / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała, ale jak wcześniej mówiłam nie wypali :c /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bym pojechala ale nie moge mama na 100% ie pozwoli pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)