Menu

niedziela, 20 kwietnia 2014

Co do Iphone'a O,o

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, dużo osób piszę mi żebym wzięła IPhone'a i wiecie co? na początku właśnie go chciałam, ale moja koleżanka go ma i mi go nikt nie poleca w rl bo mówią że gry są płatne, i moja koleżanka ma pou za jakieś 3 złote, i że się szybko psuje, że się szybko niszczy jak go raz zrzucisz to są ponodz już jakieś ślady itp... i dlatego zrezygnowałam z tego telefonu, chociaż teraz nie wiem co mam ze sobą zrobić w takiej sytuacji, bo pojawił się taki komentarz:

Tylko wiesz o co chodzi, ja nie wiem co mam już myśleć na temat iphone'a XDDD
też bym chciała :/

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. JA LG POLECAM ! ;D ~Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam galaxy s3 , s moja mama s3 mini. S3 mini pękł mojej mamie ekran na pół. Ale ten co wybrałaś przyznam , że jest mega ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam galaxy ace 2 :3 I jest super. Mam po sis, moja najka tez ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam samsungi i lg ja mam LG swift l5 i polecam go jest super! pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam LG swift F5 trzy lata i działa jak nówka /Sharon4

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)