Menu

środa, 2 kwietnia 2014

CAŁKOWICIE USUNIĘTA ANIMKA + WPADKA NA INFORMATYCE HAHA

Hey :D. Dziś jak byłam na informatyce zauważyłam, iż nie posiadam animki "crawl". Znajdowała się ona w podstawowych.

Yhyy -,-". Nie tylko mi zniknęła. Oczywiście modzi z animacją "crawl" mają skojarzenia -,-".
No tak, ale kasy nie łaska oddać. Będę im pisała na mail -,-".

OKI, TO TERAZ WPADKA XD.

Mamy rekolekcje na 11:30, ale oczywiście ja o nich nie wiedziałam i przyszłam na 8.
Pani wzieła tych wszystkich co wcześniej przyszli do sali komputerowej.
Większość poszła na MSP XD.
Tam były 4 i 5 klasy (Ja chodzę do 5). I z 4 klasy był taki Olek mój kolega.
On do mnie podchodzi i się mnie pyta o nick. 
Gały wielkie zrobił jakby nie widział 22 lvl ;-;. I pokazałam mu moją najkę "CIPSKO".
No i oczywiście baba patrzyła w co my gramy.
Podeszła do mnie i do Olka i co zobaczyła? HAHAAHAHAH

HAHAHAHAHHA ALE JAJA XD. Spytała nas w co gramy.
Olek odpowiedział " w msp" no i poszła dalej xD. 
Jezu hahaha ale jaja xd.




Pozdrawiam                                                                                                                        
nissia2013 - Juss                                                                                                                   

2 komentarze:

  1. Czemu masz najkę ClPSKO?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałam ją kupić to...Co oni mają do tej animki -,-

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)