Menu

środa, 16 kwietnia 2014

BEKA Z MOJEJ KLASY + INFO O NAT

Heey :D. Wróciłam ze szkoły, o czym by napisać? Najlepiej o szkole haha. Dobra, zaczynamy. W tym tygodniu działo. Otóż na przyrodzie już mamy te tematy o... hmm.. nwm jak to ująć. O układach rozrodczych XD. No i mamy ćwiczenie na przyrodzie żeby napisać co należy do mężczyzny a co do kobiety. Normalnie każdy sikał ze śmiechu. Mój kolega, taki kujon z klasy Marcel powiedział, .że.....
POCHWA NALEŻY DO MĘŻCZYZNY AHAHAHAHAHA!!!

Teraz mała historia z dziś. Jak nie wiecie moja klasa i ja już się pożegnaliśmy z moją wychowawczynią. No zaszła w ciążę i musiała odejść x.x. Masakra.. No i moja koleżanka z klasy Jadzia (kolejny kujon) ma telefon do mojej byłej wychowawczyni i ona do niej dzwoniła. Pani pozdrowiła całą klasę... Oczywiście Adam musiał na polskim dowalić tekst, że jest w Hiszpanii i pije mleko kokosowe i ma okulary przeciwsłoneczne i ma rozwalone dupsko na leżaku .__. . Przedwczoraj mój kolega Maks nazwał mnie cyganem jak byłam przy tablicy -,-". Hahaha masakra xD.

Ehh. Teraz info o Nat.. Nat się wyczerpał limit na necie ;/. Wróci w niedzielę :C.



Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

8 komentarzy:

  1. HHAHhhahahah xd Mleko najlepsze xd ~Dance Jessica

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaahahaha Rodzenie w okularach, przy plaży z popijaniem mleczka xD / Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha jezu masakra xdd / Olivia, zakoliwia2

    OdpowiedzUsuń
  4. aha serio, u mnie nauczycielka zamiast ruszajcie sie to ruchajcie sie c':

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcel to imię mojego psa XD moja naj psa mojego nazwała cygan XD Jaki zbieg okoliczności xd

    OdpowiedzUsuń
  6. -_- dobre moja klasa wygoniła nauczycielkę z klasy i poszla (nauczycielka) do dyrektora.... Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)