Menu

niedziela, 6 kwietnia 2014

Błąd MSP+coś do Wici................

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat teraz może zacznę od "coś do Wici........" bo to jednak jest ważniejsze niż jakieś błędy ubrań na MSP. Chodzi mi o jej ostatniego posta, czyli jej postanowienie....... Gdy to przeczytałam to szczerze Ci powiem, że zapadłam się pod Ziemie. Zrobiło mi się po prostu przykro i też z tego powodu, że nie wiesz co ja już czuję. Wiem, Wicie lubisz, a nawet kochasz po przyjacielsku bardziej ale nie zapomnij też o tym co na przykład ja czuję, bo Wiem że masz rację z tym że Juss i ty to może nie za dobre wspomnienia, i ta przyjaźń za bardzo nie ma przyszłości, no ale po prostu mnie zamurowało. Fakt faktem, że MSP jest już do dupy szczerze Ci powiem że ja tam mało co wchodzę, żyję tym że piszę posty, bo bez tego bym chyba zginęła, dlatego nie mam odwagi odejść. Jednak bardzo mi Ciebie brakuje, bo już Cię nawet nigdzie nie można spotkać na necie, wiem masz swój świat życie jest życiem i popełnia się różne błędy, bo masz tak jak ja. Przez internet straciłam mnóstwo przyjaciół, nawet nie wychodzę z domu tylko siedzę i się gapię w ekran, uwierz chciałabym to zmienić ale skoro ja tak mam to jestem chyba uzależniona, i nic na to nie poradzę. Z jednej strony gdybym odeszła czułabym ogromny żal, że opuściłam bloga, i Was a z drugiej to bym się bardzo cieszyła, że jestem normalną dziewczyną która po prostu żyje życiem a nie internetem. Chcę żebyś wiedziała, że nie jest mi łatwo że postanowiłaś odejść, pewnie teraz sobie powiesz "Taa, jasne juss ważniejsza" w tej sytuacji wiedz, że powiedziałam że się grubo mylisz........ Masz rację, ale przemyśl to sobie i weź do siebie...

Ok to teraz po tej mojej krótkiej wypowiedzi, choć i tak mam o wiele więcej do powiedzenia, bo nie jestem w stanie wyrazić moich uczuć więc teraz przechodzimy do błędu na MSP.

Ja sobie robię drugie konto na kase, a tam takie coś:

Po mału zaczyna mnie to wkurzać, bo jest co raz więcej rzeczy, które przykładowo odrywają stope czy coś.... LOL XD

To na tyle
Pamiętaj Wicia, że to wiele z nami przeszłaś, i wiele osiągnełaś-Taka prawda

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

2 komentarze:

  1. No jak zakładam początkową postać to mi takie coś zawsze jest -,- A teraz jeszcze kratkują liczby i 'x' -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo wkurza masz racje
    Pozdro maja 298

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)