Menu

piątek, 11 kwietnia 2014

AnonkaMous hahaha! już się boję -,-"

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat tak jakoś jeszcze skoczyłam szybko na kompa żeby mama nie zauważyła, i miałam w wiadomościach takie coś:

 taa, jasne nie dość że podróba to jeszcze odgapiła nick od takiej jedne, co też udawała hackerke. Ludzie nie zdajecie sobie sprawy z tego, że z siebie pośmiewisko robicie, kimkolwiek jesteś ty "AnonkaMous" to nie licz na to, że się Ciebie boję bo jesteś podróbą ;)
Gratuluję mózgu, i jeszcze widać że się na ortografii nie znasz, no bez obrazy ale hackerzy chyba znają dość dobrze ortografię, a o ile pamiętam to Anonka nie pisze po polsku ;)

Weź się ogarnij, i to sobie przemyśl ;)
wręcz przeciwnie się nie bałam, lecz śmiałam z takich ludzi jak ty.
WSTYD I HAŃBA ;)

Poza tym, skoro jesteś rzekomo "hackerką" no to czemu blokuje ci wyrazy na poczcie? czemu gadasz po polsku? czemu nie masz starych animek? czemu nie ma cię na stronie głównej MSP? czemu jesteś głupia? -,-"
po prostu żałosne dzieci i tyle. Chociaż byś mogła skorzystać z tłumacza a nie mi tutaj pisać jakieś: "ŻxExGxNxAxJ" hahaha żal mi Cię kimkolwiek jesteś ;)

Dziś miałam sporo takich zaproszeń, co prawda osoba w tamtym poście była dziwna no ale cóż B)

To na tyle, uważać na takich debilii
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)