Menu

środa, 23 kwietnia 2014

AKCJA - STRASZNIE GŁOŚNO ZASPOKAJAJĄ PAŃSTWO SWOJE POTRZEBY INTYMNE + KOLEJNY DEBIL -,-"

Joł. Wstałam o 14:30 i zaspałam do szkoły o.o. Brawo XD. No i odpalam laptopa. Potem logam se na MSP i co widzę? HAHAHA



















HAHAHAHAHAHHAHA WIECIE CO!? ŻAAL WEŹCIE SIĘ OGARNIJCIE -,-". JESZCZE KOLEJNY DEBIL DO MNIE PISAŁ.



HAHAHAHAHA WEŹCIE PRZESTAŃCIE, BO JA NIEDŁUGO UMRĘ Z TEGO ŚMIECHU X.X.

WEŹCIE SIĘ OGARNIJCIE BŁAGAM WAS!


Pozdrawiam
nissia2013 - Juss





5 komentarzy:

  1. hahahaha nie moge pozdro z podłogi emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahahhahahahahahahahahaha ja niemoge jebłam i nie wstaje pozdro *koli

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Jak tego dużo... Że też im się chce... /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu wy to się z nimi macie. A przy okazji pozdro poraz kolejny z podłogi doktorku xD /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, wróżbita maciej jest jeszcze spoko, ale ten drugi to już troche przesadził

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)