Menu

środa, 23 kwietnia 2014

AKCJA - MAŚĆ NA BÓL DUPY ( KOLEJNY MACIEJ O.E )

Hey Wszystkim! Zanim się obejrzałam znowu ujrzałam kolejnego idiotę -,-". Weźcie się ogarnijcie, bo ja rycze normalnie!



Nie no jebie z Was. Wam to się nudzi i mi wypisujecie te pierdoły a ja tylko mam bekę ;-;.


Pozdrawiam                                                                                                                         
nissia2013 -Juss                                                                                                                      

6 komentarzy:

  1. świat schodzi na psy!!! hahaha nie moge! pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha xdd... Jezuu.. / Domaa x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha znowu ja bym tego nie wytrzymała pozdrawiam *koli

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha mnie to juz wnerwia jakby tak posali do mnie to bym ich blokowala i tyle. Sory za bl. Pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  6. HAHAHAHAHAHA ja nie mogę, jaki debil. /SandyeseQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)