Menu

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Aha.......

Hey wam!
Tu Nat, szczerze? nudzi mi się pisać o kolejnych idiotach na MSP -,-" to jest już strasznie przestarzałe i nudne, teraz jak ktoś mi będzie takie rzeczy pisał to niech nie liczy na to, że go wstawię na bloga i będzie miał beke, NIE! otóż to ja mam i będę miała beke :)

Czasami będę wstawiała tych idiotów na bloga, ale tylko czasami gdy mi się będzie nudzić i będę miała dobry humor :)
Teraz wszystkie te wasze głupie nicki i teksty będę blokować C:
i nie myślcie sobie że to ja sobie robię te konta i piszę sama do siebie............., bo już parę osób tak myślało -,-" no jak tak ma być no to sorry ale nie będę dla was już nic pisać więc ogarnijcie dupy -,-"

dopiero co "XxPorshiaXx to moja laska" skończył swój wydział śledczy na filmach, w którym się z nim "żenię" jeśli to czytasz, możesz być pewny/pewna że twój film niebawem zostanie usunięty, lub dostaniesz bana ;) ja sobie nie życzę takich rzeczy C:
Pomożecie mi zgłaszać, prawda?
-Z góry dzięki
oto rozmowy kolejnego frajera -,-





L.O.L
te zdjęcia, ułożone są w kolejności ;)
kto wie, jeszcze mi wypisuje jakieś farmazony no ale już go zablokuje jak wejdę na konto :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat ♥

5 komentarzy:

  1. Dziwni ludzie U_U/Isza<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ._. No co za ludzie ja ich zgłoszę /*koli

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No właśnie, nudzi się dzieciom i tyle. /SandyeseQ

      Usuń
  4. Haha szczerze śmieje się z nich bo mi też wypisują o twoim ślubie-_-"/ emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)