Menu

sobota, 19 kwietnia 2014

12 faktów o mnie + koszmar twojego życia xd

Hey ! Tu Nicki Minaj Voom - Nacia . Z tego co widać chcieliście 12  (tag skróciłam) faktów o mua xd Proszę bardzo xd Macie c;


• Nie jestem do końca Polką , bo urodziłamsię i mieszkałam we Włoszech

• Jestem ( z tego co mówią moje kol ) przyjacielska , towarzyska

• Moje ulubione słowo to LOL albo IgZde <3 huehuehue

• Kocham Kwiata , wielbię One Direction c;

• Jak byłam mała jadłam robaki . Każde robaki >.<

• W przyszłości chciała bym być aktorką , lecz będę stomatologiem >.< ( ghfhefnd )

• Uwielbiam zwierzęta ;* Sama miałam ich z 30 XD

• Ulubione jedzenie ? Zdecydowanie spaghetti ( jakoś tag xd )

• Śpię z moim pluszakiem Milordem Wiesiem xd ( ależ ja normalna , i wcale nie dziecinna xddd )

• Uwielbiam buźki *-* Między innymi ... Wszystkie xddd

• Czasami w internecie podaje się za 15 lat xdd Ale to np. jak zakładam GG itp.

• Gdybym miała opisać się w jednym zdaniu .. Szurnięta dziwna , szalona blondi xdd No może ciemna blondi :D

No , do fakty mamy za sobą teraz mój ryjek xdd Maacie i  bójcie się xd Tak to dlatego napisałam koszmar twojego życia xdd Paacz :



No xd To BAAY :*

4 komentarze:

  1. HAHAHAHAH Nie gadaj brzydka ? Koszmar ? No chyba Piękna i bajka ! ;*** ~Dance jessica *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ;*** zakochałem się ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście wszystkie pikne ! Pozdrawiam emma07123456

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)