Menu

sobota, 15 marca 2014

ZNOWU SIĘ ZACZYNA!!!! - WIRUSY

Hey Wszystkim! Właśnie teraz chcę Wam przekazać, że znowu wirusy zaatakowały mi system. No zajebiście -,-". Nwm czy może słyszeliście o Mobogenie. Jakby ktoś nie wiedział to Mobogenie jest na telefony. Jednak często przy pobieraniu na kompa dołacza się ten szajs. Tak więc mi się to zainstalowało. Mam przez to ponad.... 1500 infekcji!!!. Teraz jest jeszcze gorzej. Nie mogę nic zainstalować, ponieważ wyskakuje mi komunikat :
Aha -,-". Fajnie. Nawet nie mogę pobrać z oficjalnej stronki wydawcy :). Jak chciałam odpalić CCleaner'a to załączył mi się bluescreen :).

Dla mnie to już normalka..
Na szczęście niedługo przyjedzie do mnie ciocia i ją poproszę, aby od nowa mi system zainstalowała, bo mam dość ;C. Już raz mi instalowała na kompie Windows XP, więc z Windows 7 też sobie poradzi. Trzymajcie kciuki ;*.


Pozdrawiam
nissia2013 - Juss

1 komentarz:

  1. Mam Mobogenie na tablecie po dłuższym czasie program avast wykrył wirus (Mobogenie) podobno a dostęp do telefonu i widea :-:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)