Menu

niedziela, 23 marca 2014

ZMIANA ZDANIA O CHERRY?

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat znowu tematy CherryLovesYou♥ jeśli mam być szczera to mam dość już pisania o niej, i o tych jej tematach bo dowiedziałam się, że oszukuje że jest hackerką w programie, który ma każdy w komputerze, ale dziś najpierw napisała do mnie koleżanka, że shackowała ją CherryLovesYou♥ więc najpierw w to nie uwierzyłam, bo to jednak mógł być hacker ale po prostu się podaje za cherry, a gdy weszła na maila ktoś jej zmienił hasło na: cherrylovesyou123 (czy coś takiego), wystraszyłam się........... Ale potem kolejne 2 osoby miały dokładnie TO SAMO, później jeszcze 3-4 osoby tak miały, a teraz miała tak SS Super Selena .......... Czy jednak cherry to hackerka? jednak o niej jest dużo do odkrycia, ale juss mi wspominała że w tym programie który każdy ma na komputerze można dopisać coś do jakiś linków, i coś się dzieje z hasłami
nie jestem pewna czy tak mi ona mówiła, ale w tej chwili jesteśmy wszyscy w kropce jeśli chodzi o cherry
Postaram się o niej dowiedzieć więcej, bo chyba zaczynam zmieniać o niej zdanie
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)