Menu

niedziela, 30 marca 2014

ZMIANA NICKU O.O

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym coś pokazać, a mianowicie coś o zmianie nicku na MSP. Wiele z was, i w sumie to ja też chcielibyśmy zmienić nick, może nie koniecznie zmienić nick na XxPorshiaXx ale na innych kontach :D lecz żeby to zrobić trzeba mieć jakiś niestosowny nick, aby zmienić.
Gdy już taki mamy, to po jakimś czasie może nie koniecznie tego samego dnia gdy stworzyliśmy konto, ale pewnego dnia przy logowaniu wyskoczy wam takie coś:


W takiej sytuacji trzeba by było zmienić nick :D
Jeszcze napiszę wam coś w tej sprawie

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem moderatorzy są niesprawiedliwi, bo niektórym każą zmienić nick, a jak ja miałam w nicku słowo "kupa" to mnie zablokowali na zawsze ._. Nie mogli mi też kazać zmienić nick?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)