Menu

sobota, 29 marca 2014

Zazdroscisz? HAHAHAHA

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat dziś chciałabym kolejny raz porozmawiać z wami o tych kontach typu "XxPorshiaXx skacze" co wy myślicie że mi to sprawia przykrość?
HAHAHAHA, WŁAŚNIE ŻE NIE! ja się bardzo ciesze jak robicie konta typu "XxPorshiaXx jest fuu" bo to jest dziecinnie głupie, i irytujące hahaha co wy myślicie że ja się będę wsciekała bo robicie takie konta? ja na prawdę mam to gdzieś, to jest fajne że takie coś robicie bo mam beke, i wiem też że robi to taka dziewczyna, i to ona zrobiła te wszystkie konta na raz, po prostu gratuluję mózgu, nawet mnie nie znasz, pewnie zazdrościsz, bo co? bo mam miłe komentarze pod postami? weź ogar, przy okazji mam to w dupie bo gdy cię zgłoszę, to wiesz, że msp za tyle kont ci zbanuje konto i zablokuje IP komputera? już tak kiedyś robiłam, gdy jeszcze bloga nie prowadziłam, i wiecie co? musiałam strasznie długo czekać żeby mi odblokowali IP komputera, ale to mi nie przeszkadza bo ja jestem XxPorshiaXx a nie jakaś "XxPorshiaXx skacze" zresztą wszyscy są przeciwko tej osobie, co tak robi ALE JA MAM TO W DUPIE, to jak? pomożecie mi zgłosić te konta?co w poprzednim poście Wika pokazała?

Z góry dzięki :)
PS ciągle obserwuje swoje konto, i są nowe konta patrzcie:



Tak się składa że to konto "XxPorshiaXx drugie konto <3" nie jest W OGÓLE MOJE! DOBRZE WIECIE, ŻE MOJE DRUGIE KONTO TO XxNatuskaXx I NIC TEGO NIE ZMIENI!
niby te konta nie są takie złe, ale to są nowe które pojawiły się w przeciągu pięciu minut!
przestańcie do cholery!!NIE ŻYCZĘ SOBIE -,-!!!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

5 komentarzy:

  1. Roszpunka, ciesz się fejm ci nakręcają xD
    Pozdrawiam!
    ~Czarna wdowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak nie robie bo ja nie robie czyiś kopii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby co anonimowy to nie jest tylko 1 konto to nie jest konto google

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)