Menu

piątek, 28 marca 2014

XxPorshiaXx-kocham? wtf? HAHAHAHAHA

Hey wam!
Tu XxPorshiaXx-Nat, gdy pisałam z kimś na gg, ten mi napisał że pojawiły się nowe konta typu: "XxPorshiaXx skacze" (to przykład) no wiecie o co chodzi, zresztą jest takie konto XxPorshiaXx skacze, widziałam XD ale gdy taka jedna wyszukiwała mnie, zauważyła że są jakieś nowe konta zrobione przez kogoś i patrzcie co mi wysłała:


Hahahaha, miło mi, ale patrzcie ile tych kont już jest!! jak się o tym dowiedziałam, postanowiłam wpisać mój nick w przeglądarkę i było takie coś:



Hahahaha ostatni raz kiedy patrzyłam na to to było tylko: XxPorshiaXx skacze
a dziś patrzę a tam tyle tego! O.O
nudzi się niektórym chyba robiąc takie konta XDD
cieszę się, no ale nuda czasami zabija dlatego podałam wam cleverbota w poprzednim poście hahaha
To na tyle
Pozdrawiam
XxPorshiaXx-Nat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)